Support App-gebruiker

Heb je een vraag of wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ben je een App-gebruiker?

Invista is expert in het ontwikkelen van apps voor festivals en evenementen. Maak jij gebruik van onze app en loop je tegen een probleem aan? Hieronder vind je de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Onze support afdeling is altijd per e-mail bereikbaar. Stuur je vraag of opmerking naar [email protected] en je ontvangt binnen 48 uur een reactie.
Installeren van de app

Kan ik uitloggen en/of opnieuw inloggen op de app?
Voor het inloggen in een Invista app heb je een verificatiecode nodig. Na registratie wordt deze via sms naar je telefoon gestuurd. Door de code in de app in te voeren, wordt jouw account gekoppeld aan je telefoon.
Je kunt uitloggen door naar ‘Mijn account’ te gaan en daar te klikken op de knop ‘Uitloggen’ die je onderaan je scherm kunt vinden. Als je opnieuw wilt inloggen, ontvang je een nieuwe verificatiecode.

Wat moet ik doen als ik mijn activatie-sms niet ontvangen heb?
Als je gebruik wilt maken van alle functies die de app bevat, dien je jezelf te registeren. Na registratie ontvang je via sms een code waarmee je jouw account kunt activeren. Als je deze niet ontvangen hebt, kun je je account niet activeren. Ga na of je het juiste telefoonnummer hebt ingevoerd. Nog steeds geen sms ontvangen? Probeer opnieuw een account aan te maken. Mocht dit niet de oplossing zijn, neem dan contact met ons op.

Ik wil mijn gegevens wijzigen in de app. Hoe moet dit?
Kies in het linkermenu voor ‘Mijn account’. Hier zie je een overzicht van jouw gegevens. Deze kun je op elk gewenst moment wijzigen en opslaan.

Cashless betalen

Hoe koop ik tokens in de app?
Kies in het menu voor ‘Tokens kopen’. Kies je betaalwijze. Selecteer het aantal munten dat je wilt kopen met behulp van de + en – knop. Klik vervolgens op ‘Betalen met …’. Volg de instructies op je scherm om over te gaan tot betaling. Na het voltooien van de betaling verschijnt het aantal gekochte munten rechtsboven in je app. Houd er rekening mee dat dit ongeveer vijf minuten kan duren. Je kunt nu een bestelling plaatsen!

Mijn gekochte tokens worden niet bijgeschreven in mijn account?
Controleer of je een werkende internetverbinding hebt en of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Indien dit wel het geval is, maar je ontvangt geen tokens, probeer dan de app opnieuw op te starten. Als je munten hierna nog steeds niet zijn bijgeschreven, neem dan contact met ons op. Als je al op het evenement bent, kun je ook langskomen bij het Invista servicepunt.

Kan ik ook cashless betalingen doen zonder de app?
Het kan zijn dat je, om welke reden dan ook, geen gebruik wilt of kunt maken van deze app voor het bestellen en betalen van drankjes of fooditems. Wil je toch cashless betalen, dan is het mogelijk om bij de kassa een bandje met chip te kopen voor 0,5 munt. Je kunt direct bij de kassa je saldo laten opwaarderen of je kunt dit zelf doen bij een opwaardeerzuil.

Hoe koppel ik mijn NFC bandje aan mijn app?
Bij sommige evenementen is het mogelijk om je NFC bandje te koppelen aan de app. Dit doe je door in de app te kiezen voor ‘Bandje koppelen’. Heb je een Android-telefoon, scan dan je bandje met de NFC lezer. Heb je geen NFC optie of gebruik je een iPhone, voer dan het identificatienummer in dat op de achterkant van je bandje staat. Na bevestiging is de koppeling gemaakt.

Kan ik mijn tokens ook gebruiken op een ander evenement?
Dit is helaas niet mogelijk. Er is wel mogelijkheid tot refund van je tokens. Op deze manier blijf je nooit met munten zitten!

Kan ik een refund aanvragen voor de tokens die ik overheb?
Dat is zeker mogelijk. Als je na afloop van het evenement tokens overhebt, bieden wij de mogelijkheid om je geld terug te vragen. Dit doe je door naar www.in-vista.nl/refund/ te gaan. Na het invullen van je telefoonnummer ontvang je een sms met een verificatiecode. Vul deze in en klik op ‘Confirm’. Je krijgt nu een scherm te zien met een overzicht van de evenementen waar je een refund voor kunt aanvragen. Vul je IBAN in en klik op ‘Request Refund’. Binnen twee weken nadat het evenement is afgelopen, ontvang je het bedrag op je rekening.
Heb je gebruik gemaakt van een NFC-bandje? Kies dan voor ‘Refund NFC tag’ en vul de gegevens in.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
De Invista app biedt je de mogelijkheid om eten of drinken te bestellen en direct te betalen. Je kunt het gewenste aantal drankjes/fooditems selecteren door op de + en - te klikken. Let op! Om dit te kunnen doen, dien je tokens te hebben! Na het plaatsen van je bestelling krijg je een overzicht van je bestelling te zien. Kies voor de optie ‘Betaal aan de bar’. Er verschijnt nu een scanbare code. Deze scan je op de kassa bij het verkooppunt, waardoor het muntensaldo automatisch wordt afgeschreven. Geniet van je bestelling!

Het drankje/fooditem wat ik wil bestellen, staat niet in de lijst van de app?
Als de het drankje en/of fooditem dat je graag wilt niet in de lijst van de app staat, wordt deze niet aangeboden op het evenement. Zorg er wel voor dat je app altijd up-to-date is, zodat je de juiste bestellijst ziet.

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen, hoe kan dit?
Voor het plaatsen van een bestelling heb je tokens nodig. Controleer ook of je een werkende internetverbinding hebt. Heb je voldoende tokens én een internetverbinding, maar lukt het nog steeds niet om een bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op. Ben je al op het evenement, dan helpen we je graag bij het Invista servicepunt.

Hoe haal ik mijn bestelling op?
Na het plaatsen van een bestelling, verschijnt er een QR-code in beeld. Je kunt je bestelling bij de gewenste bar afhalen door deze code te scannen bij de kassa. Houd er wel rekening mee dat sommige drankjes/fooditems niet bij ieder verkooppunt verkrijgbaar zijn.

Kan ik ook bestellingen doen als ik geen internet op mijn telefoon heb?
Het is mogelijk om bestellingen te doen zonder internetverbinding. Echter, als je geen werkende internetverbinding hebt en toch bestellingen doet, worden er geen tokens afgeschreven van je tegoed. Het lijkt dus alsof je geen tokens uitgeeft, maar dit is wel het geval! Pas wanneer je weer een internetverbinding hebt, wordt jouw saldo bijgewerkt en worden de tokens die je besteed hebt, afgeschreven.

Ik kan geen bestelling doen, maar ik heb wel tokens op mijn account. Hoe kan dit?
Controleer of je een werkende internetverbinding hebt. Het zou namelijk kunnen dat je offline bestellingen hebt gedaan en dat je munten dus niet zichtbaar worden afgeschreven.

Mijn muntensaldo staat op 0, terwijl ik nog wel munten heb?
Controleer of je bent ingelogd in de app en of je een werkende internetverbinding hebt. Zijn beide het geval en weet je zeker dat je nog munten overhebt? Neem dan contact met ons op of kom langs bij het servicepunt.

Mijn telefoon is kapot/gestolen/verloren, wat nu?
Als je telefoon kapot, gestolen of verloren is, kun je je melden bij het servicepunt van Invista. Na identificatie kunnen wij de tokens op jouw account overzetten naar het account van een vriend of vriendin of naar een NFC bandje.

Onze support afdeling is altijd per e-mail bereikbaar. Stuur je vraag of opmerking naar [email protected] en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.

Algemene voorwaarden

Privacy statement