Support Ticketsysteem

Heb je een vraag of wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ben je een ticketkoper?

Tickets kopen kan heel eenvoudig via de Invista ticketshop. Ben je een ticketkoper en gaat er iets niet helemaal goed? De meest gestelde vragen staan hieronder.
Staat jouw vraag er niet tussen? Onze support afdeling is op werkdagen per e-mail bereikbaar. Stuur je vraag of opmerking naar [email protected] en je ontvangt op werkdagen binnen 48 uur een reactie.
Na betaling worden je tickets verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Als je je tickets via de app gekocht hebt, zijn je gekochte tickets ook zichtbaar in de app, mits je een werkende internetverbinding hebt. Houd er rekening mee dat het ontvangen van tickets tot vijf minuten kan duren.
Na aankoop van een ticket kan het een paar minuten duren voordat je je tickets ontvangt. Als je je tickets niet ontvangen hebt, controleer dan even je map met ongewenste e-mail. Zitten je tickets ook daar niet tussen? Geen probleem, we sturen je tickets alsnog naar je toe. Ga naar http://in-vista.nl/send-tickets/ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt jouw tickets dan in je mailbox. Nog steeds geen tickets ontvangen? Controleer voor de zekerheid of de betaling daadwerkelijk van je bankrekening of creditcard is afgeschreven. Als dit zo is, kun je een screenshot van de afschrijving samen met het ordernummer versturen naar [email protected]. Wij zorgen er dan voor dat de tickets alsnog bij jou terecht komen.
Je kunt je tickets opnieuw opvragen door hieronder op "Ticket opvragen" te klikken. Je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid om via een link je tickets opnieuw te downloaden.

Tickets opvragen
Het kan zijn dat jij je ticket via de app hebt gekocht. Jouw ticket komt dan onder jouw account te staan. Is dat niet het geval? Controleer dan eerst of je een werkende internetverbinding hebt en start de app opnieuw op. Vergeet niet om in te loggen! Niet de oplossing? Controleer of de betaling van de tickets is afgeschreven van je rekening of creditcard en neem contact met ons op via [email protected].
Het ticket wordt als een PDF bestand verstuurd. Om dit bestand te openen heb je het programma Adobe Reader nodig. Dit programma kun je gratis downloaden.
Heb je betaald maar je tickets niet ontvangen? Geen probleem we sturen de tickets alsnog naar je toe. Controleer voor de zekerheid of de betaling daadwerkelijk van je bankrekening of creditcard is afgeschreven. Maak een screenshot van de afschrijving en mail deze samen met het ordernummer naar [email protected].
Voor sommige evenementen is het nodig om je ticket te personaliseren. Dit kun je doen via de link die je ontvangt nadat je je ticket gekocht hebt. Nadat je de gevraagde gegevens hebt ingevuld, ontvang je een e-mail met de link om jouw ticket te downloaden.
Nee hoor, jouw ticket kan gewoon via je telefoon gescand worden.
Het ticket is jouw eigen verantwoordelijkheid. Je kunt hem zo vaak printen als je wilt, maar het ticket kan maar één keer gescand worden bij de ingang van het evenement.
Je tickets betalen kan met de gangbare betaalmethoden zoals iDeal, Creditcard, PayPal en Bancontact/ Mister Cash. In sommige gevallen kunnen de betaalmogelijkheden beperkt worden.
Het annuleren van tickets is helaas niet mogelijk. Als je wijzigingen wilt doorgeven na het personaliseren van je ticket, kun je contact opnemen met [email protected].
Wij houden bestelde tickets die nog niet betaald zijn twintig minuten voor je vast. Indien de betaling binnen deze twintig minuten niet is afgerond, worden de tickets vrijgegeven. Tickets reserveren op langere termijn is niet mogelijk.
Dit is afhankelijk van het evenement waarvoor je tickets wilt bestellen.