Invista Order, Pay & Pick-up

De oplossing voor bestellen en betalen in de 1,5 meter samenleving

Het nieuwe bestellen

De nieuwe 1,5 meter samenleving vraagt om behoorlijk wat aanpassingen. Ook als het gaat om het afhandelen van bestellingen in de horeca of andere bedrijven waar een bestelling geplaatst wordt en deze aan de bar of balie afgehaald moet worden. (aan tafel bedienen is door beperkte ruimte niet overal een optie).

Om dit mogelijk te maken heeft Invista haar ervaring vanuit het digitaal betaalsysteem voor horeca en evenementen gebruikt om een laagdrempelig concept te bedenken. Uitgangspunt is dat er twee belangrijke groepen voordeel moeten halen uit het gebruik van het systeem. De ondernemer en de consument.


Hoe werkt het?

Voor jouw bedrijf maakt Invista een mobiele website met jouw logo en de kleurstelling. Via deze website kan een consument een bestelling plaatsten en online afrekenen. De webpagina voor bestellen kan toegevoegd worden aan je eigen website. De consument kan de pagina bereiken door het scannen van een QR code bij de ingang en op de tafels. Met naam, emailadres en mobiel telefoonnummer maakt de consument een account aan. De bestelling krijgt een uniek ordernummer en QR code. Zodra de bestelling geaccepteerd is wordt de consument in een digitale virtuele wachtrij geplaatst en ontvangt deze een bericht wanneer de bestelling opgehaald kan worden aan de bar of balie. Op die manier vormen er geen rijen die allerlei logistieke problemen met zich meebrengen. 


Ons product

Invista levert, indien gewenst, alle hardware en software voor deze nieuwe toepassing. Jij bepaalt wat je nodig hebt. De vaste kassa (POS) kan uitgebreid worden met mobiele kassa’s (MPOS), pinapparatuur, een bonprinter en een kassalade. Maar blijven bij jouw eigen kassasysteem is natuurlijk ook mogelijk: onze software kan op de meeste moderne systemen geïnstalleerd worden. 

Onze voordelen

Gebruikersgemak

Bij Invista staat gebruikersgemak voorop. Wij ontwikkelen onze systemen met het oog op onze klant én de gebruiker. Eenvoudige en overzichtelijke stappen voor de gebruiker met standaard of op maat gemaakte functionaliteiten. Invista's Order, Pay & Pick-up is duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Beheer

De leisure branche is altijd in beweging. Als ondernemer is het belangrijk om daarop te anticiperen. Invista's Order, Pay & Pick-up speelt in op de meest recente ontwikkelingen in de leisure branche. Want met ons flexibele systeem kun jij gemakkelijk en snel inspelen op de vraag van je klant of bezoeker. Je beheert zelf het assortiment en brengt heel eenvoudig wijzigingen aan. 

Hardware

Flexibiliteit kent bij ons geen grenzen. Daarom bieden wij als het bestaande kassasysteem het toelaat de mogelijkheid om jouw eigen kassa te blijven gebruiken. 

Statistieken

Invista's Order, Pay & Pick-up geeft volledig inzicht in jouw onderneming of evenement. Omdat de statistieken beschikbaar zijn via ons online dashboard kun je altijd en overal bij je gegevens. Wij bieden realtime inzicht in orders. En aan het eind van de dag of na afloop van de dag heb je duidelijke overzichten van de verkoop en omzet middels overzichtelijke statistieken.

Betaal met je mobiele telefoon

Speel in op de nieuwste ontwikkelingen op betaalgebied en bied jouw klant of bezoeker de mogelijkheid om cashless te betalen. Via ons cashless betaalsysteem kunnen bezoekers bestellen en betalen met hun smartphone. De bezoeker heeft altijd inzicht in zijn/haar bestellingen en wordt geïnformeerd wanneer de bestelling klaar is. Het is zelfs mogelijk een zogenaamde Wallet te creëren. Bestellingen worden dan automatisch afgeschreven uit het tegoed. 

Wat is er voor nodig?

In een paar eenvoudige stappen kun je een account aanmaken en starten met Order, Pay & Pick-up
Kies de licentie die het best bij jouw organisatie past. We willen natuurlijk graag wat bedrijfsgegevens van je weten. Ook willen we graag weten wie jij bent, dit alles natuurlijk conform de AVG regelgeving. Om de mobielvriendelijke bestelpagina te maken hebben we je bedrijfslogo en het adres van je website nodig. Er kan online afgerekend worden. Om je omzet op je eigen bankrekening te ontvangen kun je online een account met de provider van de betaalmogelijkheden afsluiten. Via email ontvang je de bevestiging van je account en toegang tot het beheersysteem om je assortiment toe te voegen en statistieken in te zien.
Licentie Go
  • Bestelpagina met eigen logo en kleurstelling
  • Gebruik beheersysteem Wiser voor het toevoegen van assortiment en prijzen
  • Overzichtelijke statistieken met exportfunctie. (om toe te voegen aan je boekhoudprogramma)
  • Koppeling met Payment Service Provider Multisafepay (voor online afrekenen)
  • Support via email

Licentiekosten €175 per maand (minimaal 6 maanden, afrekening elke 3 maanden vooraf)

Licentie Pro
  • Bestelpagina met eigen logo en kleurstelling
  • Gebruik beheersysteem Wiser voor het toevoegen van assortiment en prijzen
  • Overzichtelijke statistieken met exportfunctie. (om toe te voegen aan je boekhoudprogramma)
  • Toevoegen van een Wallet (consumenten kunnen tegoed opwaarderen en hier mee bestellen)
  • Koppeling met Payment Service Provider Multisafepay (voor online afrekenen) of eigen PSP 
  • Koppeling met eigen pinautomaat
  • Support telefonisch en via email

Licentiekosten €275 per maand (minimaal 12 maanden, afrekening elke 3 maanden vooraf)