Fixer Reservery
Het boeking- en reserveringsssyteem voor salons en horecaBoekingssysteem Mogelijkheden
Online boeken
Laat uw klanten moeiteloos online een boeking maken op basis van de beschikbaarheid in uw agenda. Ze kunnen eenvoudig het gewenste arrangement, de behandeling of een andere optie selecteren, passend bij hun voorkeur.
Voorkeursmedewerker
Laat uw klanten moeiteloos online een boeking maken op basis van de beschikbaarheid in uw agenda. Ze kunnen eenvoudig het gewenste arrangement, de behandeling of een andere optie selecteren, passend bij hun voorkeur.
Slimme beschikbaarheid op basis van resources
Ons boekingssysteem houdt rekening met de beschikbaarheid van essentiële resources, zoals apparaten of andere benodigdheden. Hierdoor kunnen klanten alleen reserveringen maken wanneer alle benodigde middelen beschikbaar zijn. Zo voorkom je dubbele boekingen en zorg je voor een soepel verloop van jouw planning.
Uitgebreid arrangementenbeheer
Presenteer jouw arrangementen en behandelingen op een professionele en aantrekkelijke manier. Met ons boekingssysteem stel je eenvoudig de duur, benodigde middelen en gekoppelde medewerkers in. Zo houd je alles overzichtelijk en bied je jouw klanten een vlekkeloze boekingservaring.
Eenvoudig inzien en wijzigen
Uw klanten kunnen eenvoudig hun afspraken inzien, wijzigen of annuleren via hun persoonlijke online account. Zo houden ze altijd controle over hun planning, wanneer het hen uitkomt.
Koppeling met kassasysteem
Ons boekingssysteem koppelt naadloos met het kassasysteem. Reserveringen uit de agenda worden moeiteloos naar de kassa overgezet, klaar voor snelle en foutloze afhandeling.
Beloon loyaliteit met gemak
Breid je boekingssysteem uit met krachtige loyaliteitsfunctionaliteit. Vaste klanten sparen automatisch punten bij elke boeking, die gekoppeld kunnen worden aan Google Wallet en Apple Wallet. Zo maak je het voor klanten makkelijk én aantrekkelijk om terug te komen. Met uitgebreide communicatiemogelijkheden houd je ze betrokken en geïnformeerd over hun voordelen.
Automatische communicatie op maat
Klanten ontvangen direct een reserveringsbevestiging na het plaatsen van een boeking. Daarnaast kun je eenvoudig automatische berichten instellen op basis van de gemaakte reservering. Denk aan herinneringen, voorbereidingsinstructies of intakeformulieren. Zo blijf je altijd professioneel en zorg je voor een soepel proces voor jou en je klanten.
Alles-in-één CRM voor klantbeheer
Ons boekingssysteem bevat een uitgebreid CRM waarmee je alle klantinformatie centraal en overzichtelijk beheert. Maak eenvoudig (behandel)verslagen en houd klantgegevens up-to-date, altijd en overal beschikbaar op elk device met internet. Zo heb je alle informatie die je nodig hebt binnen handbereik, voor een optimale klantenservice.
Overzichtelijke agenda voor optimale planning
Met de ingebouwde agenda heb je altijd een duidelijk overzicht van de beschikbaarheid van jouw medewerkers. Zie in één oogopslag hoe vol de planning is en hoeveel ruimte er nog is. Plan zelf eenvoudig afspraken in of blokkeer tijden voor bijvoorbeeld overleggen, alles vanuit één centrale plek.
Efficiënt werktijdbeheer
Stel moeiteloos werktijdschema's op voor jouw bedrijf en medewerkers. Geef aan wie wanneer werkt, plan verlofperiodes in en beheer verlofaanvragen met gemak. Bovendien houd je eenvoudig overzicht op verlofsaldo’s en tijd-voor-tijd registraties, zodat je altijd grip houdt op de planning.
Boost je omzet met e-mailmarketing
Breid je boekingssysteem uit met krachtige e-mailmarketingfunctionaliteiten. Stuur automatisch verjaardagswensen, informeer klanten over acties en aanbiedingen, of deel een maandelijkse nieuwsbrief. Houd je klanten betrokken, versterk de klantrelatie en zorg voor extra boekingen en omzet met gerichte communicatie.