Invista support

Heb je een vraag of wil je meer informatie?
Neem contact met ons op

Ben je een organisator?

Werken met Invista oplossingen is slim, eenvoudig en vooral betrouwbaar! We komen graag langs om te bespreken welke mogelijkheden en functionaliteiten passen bij jouw wensen. Contact opnemen met Invista kan via info@in-vista.nl of telefonisch via +31 (0) 85 - 488 26 07

Gemakkelijk beheer
Je beheert jouw Invista app via ons duidelijk en toegankelijk content management systeem "Invista Manager". Daarin onderhoudt je alle modules en functionaliteiten. Dit doe je in eigen beheer, maar uiteraard helpen we hier graag bij.

Full support
Invista apps zijn eenvoudig in gebruik. Dat betekent niet dat je direct in het diepe wordt gegooid. We zorgen voor werkinstructies en geven desgewenst persoonlijke briefings of trainingen. Ook tijdens je evenement zijn we bereikbaar voor ondersteuning.

Contact opnemen

Ben je een ticketkoper?

De meest gestelde vragen staan hieronder:

Ik heb mijn ticket niet ontvangen?
Na de aankoop van een ticket of tickets kan het in sommige gevallen een paar minuten duren voordat je de tickets ontvangt. Kijk ook even in de SPAM map (ongewenste e-mail) van je e-mail programma. In sommige gevallen moeten alle tickets gepersonaliseerd worden. Als dat zo is ontvang je na het kopen van de tickets een link waarin je gevraagd wordt enkele gegevens in te vullen. Na het invullen van deze gegevens ontvang je een mail met de link om je tickets te downloaden.

Ik kan mijn ticket(s) niet meer vinden in mijn mailbox?
Je kunt je tickets opnieuw opvragen door hieronder op "Ticket opvragen" te klikken. Je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid om via een link je tickets opnieuw te downloaden.

Tickets opvragen

Ik kan mijn ticket niet openen?
Het ticket wordt als een PDF bestand verstuurd. Om dit bestand te openen heb je het programma Adobe Reader nodig. Dit programma kun je hier downloaden.

Ik heb betaald maar mijn ticket(s) niet ontvangen?
Heb je betaald maar je tickets niet ontvangen? Geen probleem we sturen de tickets alsnog naar je toe. Controleer voor de zekerheid of de betaling daadwerkelijk van je bankrekening of creditcard is afgeschreven. Maak een screenshot van de afschrijving en mail deze samen met het ordernummer naar ticketing@in-vista.nl.

Ik heb mijn ticket uitgeprint maar ik ben hem kwijt?
Het ticket is je eigen verantwoordelijkheid. Ben je hem kwijt dan kun je hem opnieuw printen. Wel kan het ticket maar één keer gescand worden bij het evenement. Vind iemand anders je verloren ticket en wordt dit ticket gescand dan is jouw ticket niet meer geldig. Kom in dat geval zo vroeg mogelijk naar het evenement om er zeker van te zijn dat niemand je voor is geweest.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je tickets betalen kan met de gangbare betaalmethoden zoals iDeal, Creditcard, PayPal en Bancontact/ Mister Cash. In sommige gevallen kunnen de betaalmogelijkheden beperkt worden.

Kan ik mijn ticket annuleren?
Het is niet mogelijk je ticket te annuleren. In de meeste gevallen zijn tickets strikt persoonlijk waardoor doorverkoop niet mogelijk is.

Onze support afdeling is altijd per e-mail bereikbaar. Stuur je vraag of opmerking naar ticketing@in-vista.nl en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.
Algemene voorwaarden
Privacy statement